Feb 10, 2013

Herbalife Tea Mix

Bismillah

Kekal bertenaga dengan Herbalife Tea Mix.

My long weekend was full with wedding invitations. Yesterday Senawang, today Kuala Kangsar. Barakallah all. :)

Today, I'm called to share about Herbalife Tea Mix. Kalau anda nak tahu, saya ni seorang coffee addict. Saya akan minum nescafe, 3 in 1 white coffee, neslo (the list continues with anything with coffee based) untuk elakkan mengantuk dan kekal aktif.

Tapi sejak saya mengamalkan Herbalife Tea Mix, saya dapat kekal bertenaga dan elak rasa mengantuk walaupun tanpa kopi. I didn't drink even a single cup of coffee to accompany my journey from kl to Kuala Kangsar and Kuala Kangsar to kl. (Which is not usual, I usually took 4 cups of coffee for long journey!)

Ok, lets see what more Herbalife Tea Mix has to offer;

1. Antioksidan
Herbalife Tea Mix mengandungi teh hijau yang sangat terkenal dengan kandungan antioksida yang sangat tinggi dan kelebihan mengawal tekanan darah. Actually, teh hijau bukan sekadar antioksida, lot more. Try google!

2. Alternatif kepada minuman manis
Herbalife Tea Mix datang dengan dua perisa, lemon & hibiscus atau peach. Dua-dua sedap. Saya sendiri dah berjaya kurangkan minuman manis dan ganti dengan Herbalife Tea Mix. Kalau rasa nak minum minuman manis je, cepat-cepat saya bancuh Herbalife Tea Mix ni.

3. Rendah kalori
Herbalife Tea Mix mengandungi lebih kurang 6 kalori je. Memang jauh beza dengan minuman manis seperti teh tarik (all time Malaysian favourite), milo, teh o limau dan sebagainya. Ingat lagi tak, its all about calorie!

4. Menyokong proses pengurusan badan (must be the favourite on the list, betul tak?)
Herbalife Tea Mix meningkatkan kadar metabolisme. Formulanya mudah,
"Higher metabolisme rate = faster calorie burn = greater weight lose."
My experience, selepas minum Herbalife Tea Mix mesti akan rasa panas dan berpeluh. Kadang saya minum sebelum dan selepas senaman, kesannya lagi terasa!

Herbalife Tea Mix adalah sesuatu yang tak rugi anda cuba. Jadikan Herbalife Tea Mix sebagai alternatif kepada minuman manis kita untuk hari yang lebih sihat. Little change can make a huge difference in our life.

Ready for change? Email me at sara.lyana@gmail.com for info regarding Herbalife Tea Mix or other amazing Herbalife products.

Good night! May Allah bless :)

No comments: